OBCHODNÉ PODMIENKY
 

I. Úvodné ustanovenia

  1. Prevádzkovateľom internetového obchodu pizzamarin.sk je spoločnosť Marin,s.r.o. Košice, Prešovská 21, 040 22 Košice, IČO: xxxxxx, DIČ/IČ DPH: SKxxxxxxxx, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Košice I, oddiel Sro, vložka č. xxxxxx/V („Prevádzkovateľ“). Adresa elektronickej pošty : info@pizzamarin.sk

  2. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1.

  3. Pizzamarin.sk poskytuje služby pre všetkých používateľov a návštevníkov internetových stránok (fyzické aj právnické osoby ďalej len „používateľ“). Služby na pizzamarin.sk sú určené na súkromné účely.

  4. Kupujúci je používateľ, ktorý vyplní a odošle objednávku.

 

II. Dodacie podmienky

  1. Dodávky objednaného tovaru budú podľa objednaných produktov a prevádzkových možností Prevádzkovateľa realizované v čo najkratšom termíne.

  2. Miesto odberu a spôsob dodania je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Pri objednaní tovaru je povinné uviesť adresu odberu, telefónne číslo, meno, prípadne názov firmy, poschodie, prípadne číslo dverí.

  3. Za splnenie dodávky sa považuje doručenie tovaru na uvedené miesto odberu. Dopravu zaisťuje predávajúci. Zásielka bude obsahovať daňový doklad.

  4. Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar.

  5. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie zavinené objednávateľom, zadaním chybných objednávacích údajov, ani z dôvodu nepriaznivých klimatických podmienok alebo zlej dopravnej situácie prípadne z iného dôvodu nezapríčineného Prevádzkovateľom.

 

III. Cena tovaru a donášky

  1. Cena tovaru je uvedená v sekcii cenník na stránke. Uvedené ceny sú konečné vrátane DPH

  2. Poplatky za dopravu:

    1. Pri objednávke v rámci Košíc účtujeme 0,80,-€ s DPH za donášku.

    2. Za donášku mimo Košic účtujeme 0,60€ s DPH na kilometer od tabule Košíc. Donášku mimo Košíc je potrebné dohodnúť len telefonicky.

 

IV. Platba za tovar a donášku

  1. Úhradu platby za tovar a donášku je možné uskutočniť výhradne iba platnou platobnou kartou.

  2. Platby sú zabezpečované cez certifikovaný platobný systém GP Webpay. Platobný systém akceptuje platobné, kreditné a debetné karty spoločností Visa a MasterCard

  3. Pod úspešným zaplatením za tovar a donášku sa rozumie úplné prejdenie platobnej procedúry platobného systému GP Webpay.

 

V. Storno objednávky zo strany kupujúceho

  1. Kupujúci má právo stornovať objednávku iba pred dodaním a to telefonicky.

  2. Kupujúci má právo stornovať objednávku bez storno poplatku iba v prípade, že Prevádzkovateľ nesplní dohodnuté podmienky dodania.

  3. V prípade stornovania objednávky bez udania dôvodu je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu 50% z ceny objednaného tovaru.

 

VI. Storno objednávky zo strany Prevádzkovateľa:

  1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo stornovať objednávku alebo jej časť v nasledovných prípadoch:

  • v prípade neočakávaných udalostí ako napr. výpadok elektrickej energie, poruchy serveru, internetového pripojenia, prípadne iné

  • tovar nie je momentálne v ponuke

  • bez udania dôvodu

 

VII. Reklamácie

  1. Reklamáciu si kupujúci môže uplatniť telefonicky pri preberaní alebo po začatí konzumácie ale z objednaného tovaru nesmie chýbať viac ako ¾.

  2. Reklamovaný tovar je potrebné uchovať do príchodu nášho pracovníka.

  3. Po uznaní reklamácie dodáme nový tovar alebo vrátime peniaze.

 

VIII. Vrátenie peňazí

V prípade storna objednávky, môže kupujúci požiadať o vrátenie peňazí. Peniaze sa vracajú iba na účet kupujúceho a to do 14 pracovných dní od doručenia žiadosti o vrátenie peňazí zaslaného poštou doporučene. Žiadosť musí obsahovať meno, adresu kupujúceho, číslo objednávky, sumu na vrátenie ako aj číslo účtu, na ktoré mu majú byť peniaze zaslané.

 

IX. Ochrana osobných údajov

Predávajúci sa zaväzuje, že získané údaje poskytnuté kupujúcim pri objednávaní, budú slúžiť výlučne pre potreby predávajúceho. Predávajúci tieto informácie neposkytne tretím osobám, ani iným subjektom.